Wat vraag jij van je ogen?

Gepubliceerd op 31 maart 2019.

Onze ogen zijn complexe organen, wij omschrijven ze wel eens als twee camera’s die samen 1 beeld leveren in onze hersenen. Deze samenwerking is best uniek te noemen.
Vroeger vroegen we niet zo veel van onze ogen. Het was fijn dat we de krant, als we die al lazen, konden lezen en buiten iets verder konden kijken dan onze neus. TV kijken deden we niet, sporten ook niet en degene die auto had was een van de weinigen op de weg. Onze ogen konden dit leven prima bijhouden.

Tegenwoordig vragen we veel meer van onze ogen. We willen graag perfect zicht zowel dichtbij, als veraf en alle afstanden daartussen. TV kijken willen we moeiteloos kunnen combineren met telefoon en/of tablet. Maar ook tijdens het autorijden vragen we veel meer van onze ogen, simpelweg omdat we met meer mensen op weg zijn. En goed zicht tijdens het sporten soms net dat beetje extra op waardoor je beter presteert dan de rest. Dit alles natuurlijk het liefst 24*7.

Samen met de klant maken we niet alleen meer de keus tussen glas of kunststof, dikke of dunne glazen, maar waar wordt de bril voor gebruikt en wat verwacht je met deze bril te kunnen doen. En soms betekent dat een extra bril voor sporten, voor autorijden, voor achter de computer, voor lezen of tv kijken. Soms is 1 bril simpelweg niet genoeg voor het actieve leven dat we leiden.

En als onze fabrikanten geen tijd aan research en ontwikkeling zouden besteden droegen we allemaal nog die ene bril met dikke glazen en was je bril niet geschikt om je leven bij te houden. Deze research en ontwikkeling vertaald zich in helder zicht en veel draagcomfort onder bijna alle omstandigheden. Daarom verkopen wij glazen van Zeiss, innovatie zit al meer dan 160 in hun DNA. Wij zijn trots dat wij onze klanten 160 jaar innovatie mee mogen geven…

Wil je ook eens weten hoe 160 innovatie kijkt? Maak een afspraak in onze winkel.